Helsinki
@Main
  • OJ
    Helsinki
    • a year ago
    Pride-viikolla on hyvä hetki keskustella yhdenvertaisuudesta työelämässä 🌈 Tiedätkö miten toimia, jos huomaat syrjintää tai epäasiallista käyttäytymistä työpaikalla? Kesäduunari-infon neuvoja vastaa työelämäkysymyksiisi tänään klo 9–16.
    289
  • 2 • a year ago
    Kerran yks mies sanoi asiattoman (seks.) kommentin. Esitin etten ymmärrä ja pyysin selittämään niin monta kertaa, että sitä alkoi nolottaa. Kerroin myös esihlölle myöhemmin, mutten tiedä tuliko seuraamuksia.
    79
  • 3 • a year ago
    Mulla on tapana sanoa "olipa tosi asiattomasti sanottu!" ja jos se edelleen jatkuu niin laitan HR:lle viestiä
    27
  • 2 • a year ago
    Sitä oon miettinyt, miten tämmöset toteutuu seurakunnissa. Kun siellä on varmaan hyväksyttyä perustella Raamatulla ties mitä syrjintää ja alistamista ja joissain ei pääse naiset siksi etenemään uralla jne. Niin miten siellä pystyy olee homo
    18
  • 4 • a year ago
    Joo, meillä on tapahtumia vain sateenkaariväelle.
    0
  • 5
    Kesäduunari
    • a year ago
    Vastaillaan muihinkin työelämäkyssäreihin tässä ketjussa! Kysy mitä vaan vaikka kesäduuneihin liittyen 🥸
    2
  • 6
    Kesäduunari
    • a year ago
    Se on yleensä hyvä, jos häirintää kohdatessa asiasta pystyy sanomaan häiritsijälle, mutta usein tilanteet ovat niin yllättäviä, ettei siihen pysty reagoimaan. Tällaisista tilanteista kannattaa aina ilmoittaa omalle esihenkilölle
    9
  • 6
    Kesäduunari
    • a year ago
    ja työsuojeluvaltuutetulle, sillä on työnantajan vastuulla huolehtia kaikkien työntekijöiden työturvallisuudesta ja puuttua häirintään.
    8
  • 7 • a year ago
    @2 seurakunnassa työskennelleenä voin sanoa että ei sielläkään hyväksytä syrjintää. Mutta kuten jokaisessa työpaikassa myös siellä voi olla töissä ihmisiä jotka eivät hyväksy seksuaalivähemmistöjä.
    6
  • 9 • a year ago
    Miten kun puolison työnantaja vaatii kertomaan tarkan päivän, jolloin puoliso jää isyysvapaalle?🤔 laskettu aika on kerrottu mutta eihän sitä tiedä koska bebe päättää syntyä🤷🏼‍♀️ pitäisi kuulemma jäädä sitten laskettuna vuosilomalle jos
    0
  • 9 • a year ago
    Bebe ei synnykään vielä silloin
    0